Lediga jobb som Backofficepersonal i Mora

Se lediga jobb som Backofficepersonal i Mora. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Mora som finns hos arbetsgivaren.

Ordermottagare till PreZero Recycling

Ansök    Sep 5    Bravura Sverige AB    Backofficepersonal
Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 5 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recyling. Det finns möjlighet till förlängning av uppdraget.   Om företaget PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. De erbjuder e... Visa mer
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 5 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recyling. Det finns möjlighet till förlängning av uppdraget. 
 Om företaget
PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. De erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning.
I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion.
 Arbetsuppgifter
I den här rollen arbetar du med att ta emot samtal från kunder och registrera ordrar på både kärltömningar och containertömningar. Du är den första kontakten kunderna har med PreZero, så ett trevligt bemötande och god service är viktigt.
Du kommer främst att:
Svara i telefon och hjälpa kunder med deras ärenden.
Ta emot och lägga in ordrar i ett nytt system.

Utöver det kan det också bli aktuellt att hjälpa till med andra administrativa uppgifter. Arbetsuppgifterna kan utvecklas över tid beroende på hur behovet ser ut.

 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Serviceerfarenhet
God dator- och systemvana
B-körkort är meriterande
Kunskap/erfarenhet inom sophantering är meriterande

Vi söker dig som är stresstålig, social och har lätt för att lära dig nya saker. Du tycker om att ge god service, är noggrann i ditt arbete och gillar att ha kontakt med människor. Du är bekväm med att arbeta i ett högt tempo, kan ta egna initiativ och trivs i en roll där dagarna kan se olika ut.

Övrig information
Start: Omgående Plats: Mora Lön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support:
[email protected]
010-171 47 10
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen Visa mindre

Sommarjobba som orderadministratör hos PreZero Recycling!

Ansök    Jun 13    Bravura Sverige AB    Backofficepersonal
PreZero söker nu noggranna och strukturerade personer som vill stötta upp med orderadministration. Här får du möjligheten att arbeta i en samhällsviktig verksamhet, i ett engagerat team och med tydliga rutiner. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 1 månad med möjlighet till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling.  Om företaget PreZero Recycling ... Visa mer
PreZero söker nu noggranna och strukturerade personer som vill stötta upp med orderadministration. Här får du möjligheten att arbeta i en samhällsviktig verksamhet, i ett engagerat team och med tydliga rutiner. Välkommen med din ansökan redan idag!
Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 1 månad med möjlighet till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling.  Om företaget
PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns PreZero på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion.
PreZero ser på mångfald som en av deras största styrkor och de strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation.
Arbetsuppgifter
Som orderadministratör kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att transport- och avfallsdata blir korrekt registrerad i samband med ett större systembyte. Du får en introduktion på plats och arbetar tillsammans med dina kollegor i ett administrativt team. Arbetet passar dig som gillar att arbeta med administration, tycker om att arbeta med detaljer och trivs i en fokuserad miljö. Arbetstider måndag till fredag mellan 07.00–16.00.
Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
• Överföra data från fysiska körlistor till digitalt system • Registrera orderinformation, som exempelvis kunduppgifter, avfallsvikt, datum och tidpunkt • Bidra till att arbetet sker effektivt och utan fel • Samarbeta med andra kollegor samt ha stöd från projektledare och kundtjänst • Rapportera eventuella avvikelser eller frågor vidare till ansvariga kontaktpersoner

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Erfarenhet av administrativt arbete • Mycket goda kunskaper i svenska • God data- och systemvana
I rollen som orderadministratör förväntas du vara noggrann, strukturerad och ha en god känsla för detaljer. Du har lätt för att sätta dig in i rutiner och processer, och tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir korrekt utförda. Arbetet kräver fokus och tålamod, särskilt eftersom du hanterar stora volymer data där varje registrering behöver bli rätt. Du har en positiv inställning och en god samarbetsförmåga – du trivs med att jobba i team men har också förmågan att arbeta självständigt. Du är lösningsorienterad, frågar när du behöver och bidrar gärna till att arbetet flyter på för hela gruppen. Att hjälpa till där det behövs och att hålla ett gott humör även under repetitiva uppgifter är naturligt för dig.

Övrig information
Start: Omgående Plats: Rättvik Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-06-20

#Nextgen Visa mindre

Verksamhetskoordinator till Dalarna

Transdev i Dalarna behöver nu rekrytera en verksamhetskoordinator. Det innebär att man stöttar verksamheten i olika administrativa uppgifter och kan till exempel innebära att: · Fakturera externa kunder · Hantera & återkoppla kundsynpunkter · Delta aktivt i utveckling och effektivisering av rutiner och arbetsmetoder i administratörs-funktionen · Ta fram presentationer och statistik · Ha en samordnande roll och vara ett stöd i admin... Visa mer
Transdev i Dalarna behöver nu rekrytera en verksamhetskoordinator. Det innebär att man stöttar verksamheten i olika administrativa uppgifter och kan till exempel innebära att:
· Fakturera externa kunder
· Hantera & återkoppla kundsynpunkter
· Delta aktivt i utveckling och effektivisering av rutiner och arbetsmetoder i administratörs-funktionen
· Ta fram presentationer och statistik
· Ha en samordnande roll och vara ett stöd i administrativa frågor
· Vara flexibel och beredd på att hjälpa till där det behövs
Transdev i Dalarna har drygt 100 bussar och 120 bussförare på våra 5 depåer i Dalarna. Vi har också drygt 50 servicetrafikbilar och 95 servicetrafikförare. Du rapporterar till driftchefen i affärsområde Dalarna och kommer ha ett nära samarbete med övriga trafik- och driftledare .
Vi söker dig som trivs med att vara "spindeln i nätet" och har en serviceinriktad personlighet. Att samarbeta är viktigt för dig, och du tycker liksom vi att långsiktighet, öppenhet, delaktighet och ansvarstagande är nyckelord för dig.
Personliga egenskaper:
· Du är systematisk, metodisk och logisk
· Du är noga med detaljer och ger svar som bygger på fakta och inte på känslomässiga grunder
· Du fokuserar på regler, logik, fakta och saklighet
Arbetet är tidvis under högt tempo och det är viktigt att du har lätt för att anpassa dig till ändrade förutsättningar, samt att du kan behålla lugnet och arbeta ihärdigt och effektivt även under press.
Du behöver också vara uppmärksam och uppdaterad gällande olika händelser och säkerställa att information delges till berörda parter. Du behöver har en starkt fallenhet för administration och planering.
Som Verksamhetskoordinator på Transdev får du en roll i en spännande bransch som dessutom fyller en viktig samhällsfunktion.
Transdev är ett företag med en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar för att öka kollektivtrafiken, och vi har 7.000 anställda i Sverige. Våra värderingar handling, ansvar, nytänkande och samspel styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet.
Tänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Sök gärna så fort som möjligt då vi hanterar detta löpande. Visa mindre

Borlänge/Mora: Utbildningskoordinator till Dalaflyget

Ansök    Okt 18    Jobbakuten Väst AB    Backofficepersonal
Vi rekryterar en utbildningskoordinator till AB Dalaflyget AB Dalaflyget ägs av Region Dalarna samt kommunerna Borlänge, Mora och Falun. Bolaget startade sin verksamhet 2006 då man samordnade driften av Dalarnas båda trafikflygplatser, Mora Siljan flygplats och Dala Airport i Borlänge. Huvudkontoret är beläget vid Dala Airport. Verksamheten vid Mora flygplats har funnits sedan 1980 och vid Dala Airport sedan 1972. Bolaget har totalt 31 heltidstjänster och... Visa mer
Vi rekryterar en utbildningskoordinator till AB Dalaflyget

AB Dalaflyget ägs av Region Dalarna samt kommunerna Borlänge, Mora och Falun. Bolaget startade sin verksamhet 2006 då man samordnade driften av Dalarnas båda trafikflygplatser, Mora Siljan flygplats och Dala Airport i Borlänge. Huvudkontoret är beläget vid Dala Airport. Verksamheten vid Mora flygplats har funnits sedan 1980 och vid Dala Airport sedan 1972. Bolaget har totalt 31 heltidstjänster och omsätter ca 50MSEK. Samnyttjande av personalresurser sker, när så är möjligt, mellan flygplatserna.

Mera upplysningar om AB Dalaflyget och våra flygplatser finns på http://www.dalaflyget.se

Tjänsten - uppdraget

Vi söker en utbildningskoordinator till AB Dalaflyget med huvudsaklig placeringsort Mora-Siljan flygplats. Arbete från vår flygplats i Borlänge (Dala Airport) kommer dock att krävas löpande. Som utbildningskoordinator ansvarar du över att utbildningsbehoven för Dalaflygets flygplatspersonal planeras och genomförs i enlighet med de krav som den europeiska luftfartsmyndigheten (EASA) föreskriver men även beaktat kostnadseffektivitet och kvalité. Vidare är utbildningsbehoven direkt kopplade till det övergripande EASA regelverk som styr verksamheten vilket kräver ett nära samarbete med funktionsansvariga för uppföljning. I rollen ingår även att stödja respektive flygplatschef i förekommande frågor inom verksamhetens regelverksarbete, s.k. compliance management  

Profil
Vi ser gärna att du som minimum har en gymnasial utbildning med ändamålsenlig inriktning och efterföljande arbetslivserfarenhet. Du bör ha både erfarenhet och intresse av att verka i utbildningsrelaterade och regelstyrda verksamheter och uppvisa en tydlig analytisk- samt administrativ förmåga. Då förekommande regelverk ofta är författat på engelska skall denna språkkunskap vara mycket god i tal samt skrift. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera samt räds inte att själv leda en utbildning om så krävs. Eventuell kunskap kring regelverk för luftfart samt erfarenhet från flygplatsdrift är starkt meriterande.

Tjänsten kräver obligatorisk registerkontroll samt säkerhetsprövning gentemot Transportstyrelsen.

Vi erbjuder

Ett intressant och utmanande jobb i en mycket dynamisk verksamhetsmiljö som verkar för en attraktiv tillgänglighet till vår fantastiska landsbygd i Dalarna. Enligt vårt motto ”långt bort – nära hem” vill vi bidra till att göra stora avstånd små med ett tydligt fokus på en miljömässig hållbart resande och klimatsmarta flygplatser. 

Huvudsaklig arbetstid är förlagd till dagtid men på grund utav vår verksamhetsnatur, kan arbete på övrigt varierande tid krävas.

Vi arbetar med jämställdhet i verksamheten och ser därav gärna kvinnliga sökande.

Övrigt

Anställningsform: Tillsvidareanställning (Vi tillämpar 6 månaders provanställning)

Lön: Enligt kollektivavtal (Sobona Flygplatser)

Arbetstid: Heltid

Tillräde: Snarast efter överenskommelse

Ansökan

Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Urval och intervjuer sker löpande! Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, [email protected] Visa mindre

Webshops administratör

Ansök    Apr 11    ÖNSKA ek. för.    Backofficepersonal
Administratör till Önskas Webshop med placeringsort Mora Är du en självgående person som gillar administration? Vill du vara en ovärderlig medlem av teamet på ett välkänt och framgångsrikt företag? Då har vi tjänsten för dig! Vad gör man som administratör på Önska? I rollen kommer du främst att arbeta administrativt med vår webshop med orderhantering, kundsupport och uppdatera webshopen med nya artiklar och även uppdatera gamla artiklar. Du kommer a... Visa mer
Administratör till Önskas Webshop med placeringsort Mora


Är du en självgående person som gillar administration? Vill du vara en ovärderlig medlem av teamet på ett välkänt och framgångsrikt företag? Då har vi tjänsten för dig!

Vad gör man som administratör på Önska?

I rollen kommer du främst att arbeta administrativt med vår webshop med orderhantering, kundsupport och uppdatera webshopen med nya artiklar och även uppdatera gamla artiklar. Du kommer att ingå i det lilla teamet på Önskas Supportkontor, där det i dagsläget arbetar tre personer.

I övrigt kommer du bland annat att:

· Ta emot beställningar från webshopen, expediera dessa och boka upp fraktsedlar till butikerna.
· Ha hand om webshopens kundsupport.
· Lägga in nya produkter i webshopen, uppdatera nya och gamla produkter med priser, bilder och texter.
· Administrera Facebook och Instagram
· Googleannonsering, prisjakt annonsering
· Kontakt med både leverantörer och butikspersonal
· Vara behjälplig med all annan administration som kan förekomma på ett kontor

Den vi söker

Vi söker dig som är noggrann, social och självgående. Du är en effektiv person som brinner för administration och service. Vidare tror vi att du är ansvarsfull i din yrkesroll och att du motiveras av önskan att leverera kvalitet i allt du gör och tanken på att få göra ett riktigt bra jobb. Eftersom det är en arbetsplats med få medarbetare så krävs det att du är flexibel och kan hjälpa till där det behövs.
Vi söker dig som har:
· Mycket god datakunskap.
· Vana av att hantera Officepaketet och då specifikt fördjupad kunskap i Excel då mycket av arbetet sker i den miljön.
· Meriterande är kunskaper Indesign och Photoshop
· Meriterande är om man kan Woo Commerce
· Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift då du korrekturläser texter till webshopen och marknadsföringsmaterial.
· Intresse av inredning och design.
Vad kan Önska erbjuda dig?
Tjänsten är på heltid med kontorsarbetstider.
Företaget sitter för tillfället i fräscha lokaler på Hotell Fridhemsplan Fridhemsgatan 15, Mora.
Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående till [email protected]. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa Lotta Andrén på 0704–824010
Om Önska
Önskakedjan består av 33 butiker med ett 100-tal anställda
Läs mer på www.onska.se Visa mindre

Borlänge/Mora: Utbildningskoordinator till Dalaflyget

Vi rekryterar en utbildningskoordinator till AB Dalaflyget AB Dalaflyget ägs av Region Dalarna samt kommunerna Borlänge, Mora och Falun. Bolaget startade sin verksamhet 2006 då man samordnade driften av Dalarnas båda trafikflygplatser, Mora Siljan flygplats och Dala Airport i Borlänge. Huvudkontoret är beläget vid Dala Airport. Verksamheten vid Mora flygplats har funnits sedan 1980 och vid Dala Airport sedan 1972. Bolaget har totalt 31 heltidstjänster och... Visa mer
Vi rekryterar en utbildningskoordinator till AB Dalaflyget

AB Dalaflyget ägs av Region Dalarna samt kommunerna Borlänge, Mora och Falun. Bolaget startade sin verksamhet 2006 då man samordnade driften av Dalarnas båda trafikflygplatser, Mora Siljan flygplats och Dala Airport i Borlänge. Huvudkontoret är beläget vid Dala Airport. Verksamheten vid Mora flygplats har funnits sedan 1980 och vid Dala Airport sedan 1972. Bolaget har totalt 31 heltidstjänster och omsätter ca 50MSEK. Samnyttjande av personalresurser sker, när så är möjligt, mellan flygplatserna.

Mera upplysningar om AB Dalaflyget och våra flygplatser finns på http://www.dalaflyget.se

Tjänsten - uppdraget

Vi söker en utbildningskoordinator till AB Dalaflyget med huvudsaklig placeringsort Mora-Siljan flygplats. Arbete från vår flygplats i Borlänge (Dala Airport) kommer dock att krävas löpande. Som utbildningskoordinator ansvarar du över att utbildningsbehoven för Dalaflygets flygplatspersonal planeras och genomförs i enlighet med de krav som den europeiska luftfartsmyndigheten (EASA) föreskriver men även beaktat kostnadseffektivitet och kvalité. Vidare är utbildningsbehoven direkt kopplade till det övergripande EASA regelverk som styr verksamheten vilket kräver ett nära samarbete med funktionsansvariga för uppföljning. I rollen ingår även att stödja respektive flygplatschef i förekommande frågor inom verksamhetens regelverksarbete, s.k. compliance management  

Profil
Vi ser gärna att du som minimum har en gymnasial utbildning med ändamålsenlig inriktning och efterföljande arbetslivserfarenhet. Du bör ha både erfarenhet och intresse av att verka i utbildningsrelaterade och regelstyrda verksamheter och uppvisa en tydlig analytisk- samt administrativ förmåga. Då förekommande regelverk ofta är författat på engelska skall denna språkkunskap vara mycket god i tal samt skrift. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera samt räds inte att själv leda en utbildning om så krävs. Eventuell kunskap kring regelverk för luftfart samt erfarenhet från flygplatsdrift är starkt meriterande.

Tjänsten kräver obligatorisk registerkontroll samt säkerhetsprövning gentemot Transportstyrelsen.

Vi erbjuder

Ett intressant och utmanande jobb i en mycket dynamisk verksamhetsmiljö som verkar för en attraktiv tillgänglighet till vår fantastiska landsbygd i Dalarna. Enligt vårt motto ”långt bort – nära hem” vill vi bidra till att göra stora avstånd små med ett tydligt fokus på en miljömässig hållbart resande och klimatsmarta flygplatser. 

Huvudsaklig arbetstid är förlagd till dagtid men på grund utav vår verksamhetsnatur, kan arbete på övrigt varierande tid krävas.

Vi arbetar med jämställdhet i verksamheten och ser därav gärna kvinnliga sökande.

Övrigt

Anställningsform: Tillsvidareanställning (Vi tillämpar 6 månaders provanställning)

Lön: Enligt kollektivavtal (Sobona Flygplatser)

Arbetstid: Heltid

Tillräde: Snarast efter överenskommelse

Ansökan

Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Urval och intervjuer sker löpande! Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, [email protected] Visa mindre

Borlänge/Mora: Utbildningskoordinator till Dalaflyget

Vi rekryterar en utbildningskoordinator till AB Dalaflyget AB Dalaflyget ägs av Region Dalarna samt kommunerna Borlänge, Mora och Falun. Bolaget startade sin verksamhet 2006 då man samordnade driften av Dalarnas båda trafikflygplatser, Mora Siljan flygplats och Dala Airport i Borlänge. Huvudkontoret är beläget vid Dala Airport. Verksamheten vid Mora flygplats har funnits sedan 1980 och vid Dala Airport sedan 1972. Bolaget har totalt 31 heltidstjänster och... Visa mer
Vi rekryterar en utbildningskoordinator till AB Dalaflyget

AB Dalaflyget ägs av Region Dalarna samt kommunerna Borlänge, Mora och Falun. Bolaget startade sin verksamhet 2006 då man samordnade driften av Dalarnas båda trafikflygplatser, Mora Siljan flygplats och Dala Airport i Borlänge. Huvudkontoret är beläget vid Dala Airport. Verksamheten vid Mora flygplats har funnits sedan 1980 och vid Dala Airport sedan 1972. Bolaget har totalt 31 heltidstjänster och omsätter ca 50MSEK. Samnyttjande av personalresurser sker, när så är möjligt, mellan flygplatserna.

Mera upplysningar om AB Dalaflyget och våra flygplatser finns på http://www.dalaflyget.se

Tjänsten - uppdraget

Vi söker en utbildningskoordinator till AB Dalaflyget med huvudsaklig placeringsort Mora-Siljan flygplats. Arbete från vår flygplats i Borlänge (Dala Airport) kommer dock att krävas löpande. Som utbildningskoordinator ansvarar du över att utbildningsbehoven för Dalaflygets flygplatspersonal planeras och genomförs i enlighet med de krav som den europeiska luftfartsmyndigheten (EASA) föreskriver men även beaktat kostnadseffektivitet och kvalité. Vidare är utbildningsbehoven direkt kopplade till det övergripande EASA regelverk som styr verksamheten vilket kräver ett nära samarbete med funktionsansvariga för uppföljning. I rollen ingår även att stödja respektive flygplatschef i förekommande frågor inom verksamhetens regelverksarbete, s.k. compliance management  

Profil
Vi ser gärna att du som minimum har en gymnasial utbildning med ändamålsenlig inriktning och efterföljande arbetslivserfarenhet. Du bör ha både erfarenhet och intresse av att verka i utbildningsrelaterade och regelstyrda verksamheter och uppvisa en tydlig analytisk- samt administrativ förmåga. Då förekommande regelverk ofta är författat på engelska skall denna språkkunskap vara mycket god i tal samt skrift. Du har lätt för att samarbeta och kommunicera samt räds inte att själv leda en utbildning om så krävs. Eventuell kunskap kring regelverk för luftfart samt erfarenhet från flygplatsdrift är starkt meriterande.

Tjänsten kräver obligatorisk registerkontroll samt säkerhetsprövning gentemot Transportstyrelsen.

Vi erbjuder

Ett intressant och utmanande jobb i en mycket dynamisk verksamhetsmiljö som verkar för en attraktiv tillgänglighet till vår fantastiska landsbygd i Dalarna. Enligt vårt motto ”långt bort – nära hem” vill vi bidra till att göra stora avstånd små med ett tydligt fokus på en miljömässig hållbart resande och klimatsmarta flygplatser. 

Huvudsaklig arbetstid är förlagd till dagtid men på grund utav vår verksamhetsnatur, kan arbete på övrigt varierande tid krävas.

Vi arbetar med jämställdhet i verksamheten och ser därav gärna kvinnliga sökande.

Övrigt

Anställningsform: Tillsvidareanställning (Vi tillämpar 6 månaders provanställning)

Lön: Enligt kollektivavtal (Sobona Flygplatser)

Arbetstid: Heltid

Tillräde: Snarast efter överenskommelse

Ansökan

Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan". Urval och intervjuer sker löpande! Har du några frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson på Recruitmore, [email protected] Visa mindre

E.ON söker sommarjobbare till Mora

Ansök    Jan 31    E.ON    Backofficepersonal
Hos oss är alla lika olika, men vi har en sak gemensamt. Vi brinner för vårt mål att ställa om till 100 procent förnybar och återvunnen energi senast år 2025. Det är ingen liten ambition och för att kunna nå dit krävs människor som vill göra skillnad och bryta ny mark. E.ON befinner sig på en viktig utvecklingsresa och vi vill ge dig möjligheten att få vara en del av de spännande utmaningar vi har framför oss. Som sommarjobbare får du en inblick i vår v... Visa mer
Hos oss är alla lika olika, men vi har en sak gemensamt. Vi brinner för vårt mål att ställa om till 100 procent förnybar och återvunnen energi senast år 2025. Det är ingen liten ambition och för att kunna nå dit krävs människor som vill göra skillnad och bryta ny mark.

E.ON befinner sig på en viktig utvecklingsresa och vi vill ge dig möjligheten att få vara en del av de spännande utmaningar vi har framför oss. Som sommarjobbare får du en inblick i vår verksamhet och en möjlighet att prova på hur det är att vara en del av ett internationellt energiföretag. Vi finns på flera orter runt om i landet och erbjuder ca 100 platser om året inom områden som fjärrvärmeproduktion, underhåll, drift, eldistribution, HR, IT och administration.

Observera! För att ansöka till denna tjänst klickar du på den externa ansökningslänken nedan.

Vi riktar oss i första hand till dig som studerar på högskola eller universitet alternativt yrkeshögskola men vi välkomnar även ansökningar från dig som går på gymnasiet och som har vilja och engagemang att utvecklas tillsammans med oss. Ett sommarjobb hos oss sträcker sig över perioden juni till augusti och omfattar oftast fyra till åtta veckor.

Vi ser fram emot att få ta del av just din ansökan och få veta mer om vad en anställning hos oss skulle betyda för dig! För att ansöka klickar du på den extrena länken längst ned. Där fyller du frågor kring vilken ort du söker, viket område du vill jobba inom samt svarar på frågor kring din kompetens. Inget CV behövs i detta stadium, men går du vidare i processen kan vi senare komma att be dig komplettera med ditt CV.

För oss är det viktigt att dina personliga egenskaper stämmer överens med E.ONs värderingar så att du känner dig som en naturlig del i av vår verksamhet.

Sista ansökningsdag är den 31 mars 2019, så börja redan nu att fundera över hur du vill att din sommar ska se ut. Kanske blir det just du som tillbringar din sommar hos oss och bidrar till att vi uppnår vår vision - det vill säga att med hjälp av förnybar och återvunnen energi skapa ett hållbart samhälle!

För frågor kontakta [email protected]
För fackliga frågor, vänligen kontakta:
Mats Lundberg, Seko, +46 730 499778
Mats Ekblom, Unionen, +46 705 259188
Anders Berghman, Akademikerna, +46 706 535822
Michael Andersson, Ledarna, +46 705 250129

Ansök genom att klicka på länken nedan

https://www.uptrail.com/sv/lediga-jobb/hos/3167-eon/som/6973-sommarjobbare

Välkommen att söka och vara med oss på vägen mot ett hållbart samhälle! Visa mindre